the misunderstood guy

There's always someone


I hope I've got it right
我遇见了一个人
或许不止一个
被误解的人

是谁让我遇见了你
我是怪咖
所以净遇见怪咖

Pride and Prejudice
Mr. Darcy

在那个说话乱七八糟的社会里
被误解
难免啦

可是我还是想起了你
想起了
是他们误解了你
还是我误解了你
Did they or did I?

Comments

Popular posts from this blog

a ma joined Perhimpunan Hijau 2.0

政治天才

一个人