alone, no?

When u r alone
And then you will start thinking
That's where ideas came by and thoughts developed
Life better be filled with music in the air
And love in the heart
I know I want to be here, with you

当我们一个人的时候
与自己相处吧
那是需要学习的
常常有你的保护
久了
我就忘记自己了
哪怕自我多么强烈
依赖别人是我的强项
你知道的
我是被宠坏了的小孩

这些天的我不知所措

多小时的飞行未能让我平静
反而是更焦急了
喜欢火车不是没有道理的
火车,就是可以轻而易举得让人得到平静
自然而然的




Comments

Popular posts from this blog

a ma joined Perhimpunan Hijau 2.0

政治天才

一个人